EVENT ANIMÁCIA FOTO VIDEO SOCIAL MEDIA
Značka Hellmann’s sa stala oficiálnym partnerom grilovania futbalového turnaja UEFA EURO 2024. Vybrala si práve našu agentúru aby sme jej v Čechách a na Slovensku pripravili lokálnu kampaň na počesť tohto partnerstva a na produktovú komunikáciu grilovacích omáčok Hellmann’s.
Hellmann’s ako jeden z najväčších brandov na našich trhoch sa rozhodol pre komunikáciu svojej účasti na jednom z najväčších športových podujatí pod globálnym claimom “Up your game”, ktorý sme v Gangu lokalizovali pre naše 2 krajiny sloganom “Zaskóruj pri grile”. Celá komunikácia bola smerovaná na digital, OOH aj retail. Nechýbala však ani spotrebiteľská súťaž o lístky na EURO 2024.
Aktivitu sme úspešne zahájili BBQ eventom, ktorý prebiehal 5. apríla v Prahe a kreatívna kampaň vznikla pod accountským dozorom Dominika Matušinského (dominikmatusinsky@kreativgang.cz).
Ako kampaň vznikla?
Minimum času, maximálne požiadavky na dodržania toolkitu, ale i dôraz na vhodnú adaptáciu pre 2 trhy. Naša aktivita v tejto kampani bola rozdelená do rôznych statických a animovaných výstupov, príprav podkladov na najrôznejšie formáty, zabezpečenie influencer partnerstva, tvorbu videí a fotografií, či prípravu samotného eventu, na ktorom sa v Prahe zúčastnilo až 150 ľudí.
Do aktivity sa nám dokonca podarilo zapojiť i futbalovú hviezdu, Martina Škrtela, ktorý takéto spolupráce robí len výnimočne.
Naše výstupy tak môžete stretnúť ako v digitálnom, tak aj fyzickom priestore v Čechách i na Slovensku.